Cyklistická doprava
Finance Bezpečnost Legislativa Infrastruktura Marketing

Marketing
Nové město

Proč město pro cyklisty?

Představte si cyklistickou dopravu jako produkt. Myslíte si, že budete jako výrobce prosperovat, když budete jen vyrábět a nebudete se věnovat i marketingu výrobku? Nejspíš brzy zkrachujete, protože vaši potenciální zákazníci se o vašem výrobku nedozví i přesto, že budete lepší než konkurence, která má pro výrobek marketingovou strategii. Lidé váš výrobek nebudou kupovat a tedy ani používat. S cyklistickou dopravou je to stejné. Vhodným marketingem můžete dostat na kola více lidí a tím zvýšit lokální i celospolečenské benefity plynoucí z užívání kola, ale také získat zpět prostředky vložené do výstavby cyklistické infrastruktury. Potřebujete plán…

Jak na to?

V této záložce naleznete informace o tom, jak si vytvořit vlastní akční plán. Doporučujeme zde jednotlivé kroky, jejichž výsledkem bude celoživotní vztah obyvatel vaší obce či regionu k cyklistické dopravě. Zformulovali jsme komplexní a podrobný návod, který vám ukáže, jak jednotlivé aktivity integrovat a podpořit právě celoživotní vztah k cyklistické dopravě u každého člověka.

Aktualizace stránky: 5.4.2017  ▫  Publikováno: 27.9.2012

Cyklodoprava.cz vznikla jako společný projekt Ministerstva dopravy a Centra dopravního výzkumu, v. v. i. Její realizace je součástí projektu Central MeetBike (3CE343P2) prostřednictvím programu CentralEurope, který je spolufinancován ERDF.

Logo Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. Logo Ministerstvo dopravy Logo: CentralEurope Logo: ERDF
frantisek.vomacka@cdv.cz
Logo Cyklostrategie pro Facebook